Catalunya és un lloc especial. I molt em temo que a partir del novembre de 2006 encara ho serà més. Aquest és un espai per compartir impressions, informacions i sensacions sobre el present i el futur d'aquest país on ens ha tocat viure.

21 de febrer, 2007

Deu mil gràcies

He de reconèixer sense embuts que els impulsors d'aquest blog són José Montilla i Josep Lluís Carod-Rovira. Ells em van indignar prou els primers dies de novembre de l'any 2006 com per llençar un blog que té com a única finalitat expressar lliurement les meves opinions. Això explica perquè la política ocupa el 90% de les línies que he invertit en aquesta aventura. No obstant també he de dir que això que vaig començar per esbravar-me s'ha convertit en quelcom addictiu. Pateixo quan porto un parell o tres de dies sense actualizar la meva pàgina i em fa una il·lusió injustificada veure que algú ha deixat algun comentari (sigui en el to que sigui). Crec que UPDC ja comença a formar part de mi.

Res. Que per tot això us volia donar 10.000 gràcies. Sincerament no pensava pas que en només 4 mesos podés arribar a les 10.000 visites parlant de gent tan gris i tan poc excitant com els polítics que dirigeixen el nostre país.

Gràcies un cop més i ànims, que ens faran falta.


unpaisdeconya@gmail.com

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Felicitat, continua així. Gaudeixo de valent llegint les teves aportacions que sempre són interessants i lúcides.

21/2/07 7:43 p. m.

 
Blogger CdeCarabassa said...

Doncs has de saber que també n'hi ha passen sovint per aquí sense deixar res escrit.
Endavant i força.

22/2/07 12:02 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Felicitats per les 10000, i que en siguin moltes més, el país necessita gent com tu!!! Nosaltres ja hem arribat a les 40000 i tampoc ens en sabem avenir.

22/2/07 1:01 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home