Catalunya és un lloc especial. I molt em temo que a partir del novembre de 2006 encara ho serà més. Aquest és un espai per compartir impressions, informacions i sensacions sobre el present i el futur d'aquest país on ens ha tocat viure.

07 de novembre, 2006

Estimar Catalunya

Catalans i catalanes... Avui he decidit arrencar un blog. Confesso que no ho havia fet mai, però se m'ha acudit que és una bona manera de compartir frustracions, il·lusions i, perquè no, també una mica d'informació sobre política, sobretot després de veure el panorama que s'està configurant a Catalunya després dels resultats de l'1-N.

D'entrada us vull donar algunes pistes de què us explicaré des d'aquestes pàgines. Jo sóc un nacionalista que, d'una manera o altra (excloent-ne la militància) estic vinculat a un partit polític. Això em dóna accés a algunes informacions, dades, comentaris o impressions que segur que em perdria si no fos així. A mesura que vagi publicant els posts anireu perfilant més de quin peu calço i quines són les meves fòbies i les meves debilitats.

En qualsevol cas, això només és un missatge de benvinguda i una salutació a tots els que a partir d'ara volgueu compartir amb mi impressions i comentaris.


unpaisdeconya@gmail.com